niedziela, 14 lipca 2013

Lunch w Weranda Caffe (Poznań, Poland)

Poznańska Weranda Caffe to już od dawna modne miejsce spotkań. Nie zaglądam tam często, głównie ze względu na panujący w lokalu tłok. W ostatni weekend było tam jednak prawie pusto. Wszyscy goście siedzieli w kawiarnianym ogródku. Mi jednak bardziej podobało się wnętrze.
Otwarte na oścież okno wychodzące na skwarną tego dnia ulicę Świętosławską...


...kołysane lekkimi powiewami wiatru, oświetlane rozproszonymi promieniami słońca papierowe ozdoby pod sufitem i gałązki rozchodnika w słoju...


No i pyszny chłodnik ogórkowy z łososiem:) Mniam, mniam...

2 komentarze:

  1. Faktycznie, widać,że to bardzo przyjemne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, widziałam, kawkę wypiłam, bo ja bardziej zwiedzam, niż jadam. Miło, fajnie.

    OdpowiedzUsuń