środa, 5 czerwca 2013

Blogowa akcja NAKARM PSZCZOŁĘ

Dzięki Paulinie z bloga Zielenie, miałam przyjemność wziąć udział w tej pożytecznej i miłej akcji, polegającej na wymianie roślin przyjaznych pszczółkom:


Oto śliczna paczuszka, którą przysłała mi Ania z UK, prowadząca bloga Moorland Home...

...i jeszcze milsza zawartość przesyłki:)

Nasiona już wysiane - w miejscu gdzie próbujemy stworzyć ogród motylowy.

A to roślinki, które wysłałam Ani. Mam nadzieję, że przeżyją zagraniczną podróż. W każdym razie są bardzo wytrzymałe i wdzięczne więc powinny obie poradzić.

Wszystkie pszczółki zapraszamy:)

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że się podoba:) Pozdrawiam mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja wam straszliwie dziękuję za przsyłki. Jestem dumna jak nie wiem co:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń